رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد از تجهیز ۵ خانه ورزشی روستایی در شهرستان مهاباد در سومین مرحله راه اندازی این خانه‌های ورزشی خبر داد.

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: در سومین مرحله راه اندازی و تجهیز خانه‌های ورزشی در روستا‌ها، ۵ خانه ورزشی در روستا‌های کله گاوی، کاولان علیا، قوزلوی علیا، و کیتگه و اوزنتاش تجهیز شد.

مصطفی پور افزود: تاکنون ۱۸ خانه ورزش روستایی در شهرستان مهاباد به وسایل ورزشی، چون میز پینگ پنگ، راکت و تور، میز شطرنج، فوتبال دستی و ... تجهیز شدند.

او ادامه داد: فضای این خانه‌های ورزشی به ابعاد ۶۰ متر مربع است که از طرف دهیاران روستا برای تجهیز و آماده سازی در اختیار اداره ورزش و جوانان گذاشته شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: بر اساس آمار‌ها از ابتدای امسال تاکنون، ۱۲۰ خانه‌های ورزش در روستا‌های استان با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیز شده‌اند.

مصطفی پور افزود: همچنین آذربایجان غربی اولین استان کشور است که بیش از ۱۰۰ خانه ورزش روستایی را تجهیز کرده است.

تجهیز خانه‌های روستایی از سال ۱۳۹۵ و با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آغاز و در ابتدا ۱۰ باب خانه ورزش روستایی تجهیز شد؛ در سال ۱۳۹۶ نیز ۲۰ باب و در سال گذشته نیز ۳۲ باب خانه دیگر تجهیز شد.

یکی از وظایف وزارت ورزش و جوانان ایجاد نشاط و سلامت در جامعه است و فدراسیون روستایی در رسیدن به این اهداف نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ه

تجهیز خانه‌های ورزشی روستایی در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.