تکواندوکاران نونهال کشورمان تا پایان روز دوم مسابقات جهانی ازبکستان ۶ مدال طلا و برنز کسب کردند.

۶ طلا و برنز نونهالان ایران در آوردگاه جهانی تا پایان روز دومبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در حالی دقایق پیش به پایان رسید که زرین نعل و بخشی نژاد بر سکوی قهرمانی ایستادند و جعفرصالحی و متاجی به مدال برنز رسیدند.

فردا (جمعه – ۱۸ مردادماه) و در روز سوم این دوره از رقابت‌ها ایران با ۵ نماینده رو در روی رقبایش قرار می‌گیرد.

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹، از روز گذشته (چهارشنبه – ۱۶ مردادماه) با حضور ۵۵۰ تکواندوکار از ۶۴ کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (پنجشنبه – ۱۷ مردادماه) و در روز دوم مبارزات اوزان ۳۳-، ۳۷- و ۵۳- کیلوگرم پسران و ۴۱- و ۴۷- کیلوگرم دختران پیگیری شد که امیرعباس رهنما (۳۳- کیلوگرم)، پویان جعفرصالحی (۳۷- کیلوگرم)، امیرحسین متاجی (وزن ۵۳- کیلوگرم)، زهرا زرین نعل (وزن ۴۱- کیلوگرم) و مبینا بخشی‌نژاد (وزن ۴۷- کیلوگرم) هوگوپوشان کشورمان بودند.

در پایان این روز زهرا زرین نعل و مبینا بخشی‌نژاد مدال طلای جهانی را کسب کردند و پویان جعفر صالحی و امیرحسین متاجی بر سکوی سومی جهان ایستادند، اما امیر عباس رهنما از کسب مدال بازماند.

فردا و در روز سوم (جمعه – ۱۸ مردادماه) رقابت‌های اوزان ۴۱- و ۴۵- کیلوگرم پسران و ۴۴-، ۵۵- و ۵۹- کیلوگرم دختران انجام خواهد شد و امیرحسین نوروزی (وزن ۴۱- کیلوگرم)، امیررضا قربانی (وزن ۴۵- کیلوگرم)، ساناز عباس‌پور (وزن ۴۴- کیلوگرم)، پونه جعفرصالحی (وزن ۵۵- کیلوگرم) و ستایش قهرمانی (وزن ۵۹- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران هستند.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و محمدرضا یاری و محمد علوی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد و شهره خلج زاده به عنوان مربی است.


بیشتر بخوانید:

درخشش تکواندوکاران نونهال در رقابت های آسیایی

اعزام تیم ملی تکواندو نونهالان به رقابت های قهرمانی جهان

تکواندوکاران ایران در آستانه سومین رقابتهای جهانی/ ملی پوشان به دنبال تکرار عنوان قهرمانی

3 مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در روز سوم/ روز پایانی با حضور 5 نماینده ایرانی


انتهای پیام/

نتیجه رقابت‌های تکواندو نونهالان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار