همزمان با روز خبرنگار از اعضای فعال باشگاه خبرنگاران جوان یزد قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، روز هفده مرداد که مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در افغانستان است به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای هر جامعه‌ای هستند

دکتر دهقان رئیس اورژانس ۱۱۵ یزد در جمع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان یزد، سختکوشی، تلاش و جدیت را لازمه شغل خبرنگاری دانست و افزود: ظرفیت بالای باشگاه خبرنگاران و استفاده از نیرو‌های جوان و کار بلد در تهیه و تولید خبر ستودنی است.

تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران یزد

خبرنگاری یک شغل نیست بلکه یک دغدغه است 

حجت الاسلام گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: خبرنگاران مسئولیت حرفه‌ای و شرافت قلم خود را با هیچ متاعی عوض نمی‌کنند، آن ها قلم خود را تنها برای آگاهی مردم، آزادی انسان و توسعه کشور به کار می‌گیرند.

تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران یزد

دانش و تعهد اصلی‌ترین سرمایه خبرنگاران 

سید محمد رستگاری، فرماندار یزد گفت: دانش و تعهد اصلی‌ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالتشان در خدمت به مردم است، چرا که تحقق جامعه پویا جز به مدد روشنگری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه صورت نخواهد پذیرفت.

تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران یزد

خبرنگاران طلایه داران عرصه خبر و آگاهی

علی امینی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزد هم با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهید صارمی گفت: باشگاه خبرنگاران در دو حوزه آموزش و تولید خبر فعالیت دارد که خوشبختانه توانسته است در هر دو زمینه در کشور بدرخشد.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: رسانه ملی ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار