مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری استان یزد گفت: رادیو مسجد در راستای رساندن صدای محلات و بچه های مسجد به مسئولان و نهادهای فرهنگی راه اندازی شد.

صدای بچه های مسجد را از رادیو مسجد بشنویدحجت الاسلام مصطفی گرجی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: رادیو مسجد در راستای رساندن صدای محلات و بچه های مسجد به مسئولان و نهادهای فرهنگی عصر امروز راه اندازی شد.

حجت الاسلام گرجی افزود: در قالب این طرح به تعدادی از افراد متقاضی در هر مسجد آموزش خبرنگاری داده می شود و پس از آن خبرنگار ما به دل مساجد می روند و به بیان دغدغه های مردم محلات در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری استان یزد ادامه داد: در حال حاضر زمان پیشنهادی ما برای پخش رادیو مسجد پنجشنبه ها است اما ممکن است این زمان تغییر کند.

وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون در استان۸۳۳کانون فرهنگی هنری مساجد با عضویت افزون بر ۵۵ هزار نفر فعالیت دارند بیان کرد: کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده‌ها در ۶۰۰ پایگاه زیرپوشش تا پایان شهریور سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ غ

راه اندازی رادیو مسجد درکانون‌های فرهنگی هنری استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.