تحریم‌ها کمترین تاثیر را بر صنعت ساختمان سازی گذاشته است

رئیس ساز مان نظام مهندسی استان یزد گفت: صنعت ساختمان سازی سومین صنعتی است که در تحریم‌ها کمترین تاثیر را بر خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سالاری رئیس ساز مان نظام مهندسی استان یزد در جمع اصحاب رسانه گفت: صنعت ساختمان سازی سومین صنعتی است که در تحریم‌ها کمترین تاثیر را بر خود گرفته است.

سالاری گفت: هزینه ساخت و ساز درکشور در سال ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده  است و صنعت ساختمان سازی می تواند در اشتغال آفرینی تاثیر بسازایی داشته باشد بطوریکه هر ساختمان سازی۱۱۴ شغل مستقیم و۲۱۶ شغل غیر مستقیم ایجاد می کند.

رئیس ساز مان نظام مهندسی استان یزد اظهارداشت: امروزبه مناسبت روز خبرنگار و هماهنگی که با خانه‌ی مطبوعات داشتیم میزبان جمع قابل توجهی از خبرنگاران و صاحبان رسانه‌های استان درسازمان نظام مهندسی بودیم.

او افزود: هدف ما در مرحله‌ی اول قدردانی از عزیزانی بود که در طول سال‌های گذشته ما را حمایت کردند و اخبار و اطلاع رسانی‌های سازمان نظام مهندسی را پشتیبانی کردند.

سالاری اضافه کرد:  دیدگاه و برنامه‌های جدید سازمان را برای مقابله با تخلفات و توسعه‌ی ساخت و ساز‌ها در فرایند‌های قانوی را در این جلسه مطرح کردیم و درخواست کردیم که به نوعی با توجه به نقش خبرنگاران و اهمیت رسانه و اهمیت اطلاع رسانی به مردم این همکاری را در سال جاری توسعه بدهیم.

رئیس ساز مان نظام مهندسی استان یزد گفت: در این نشست مطرح شد با ایجاد یک پایگاه خبری در صنعت ساختمان امیدواریم بتوانیم خبرنگاران و مردم را به طور تخصصی با صنعت ساختمان آشناکنیم.

انتهای پیام/ غ

تحریم ها کمترین تاثیر را بر صنعت ساختمان سازی گذاشته است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.