نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها دیدبان جامعه دینی هستند و در قلب جامعه قرار دارند؛ ازاین‌رو نباید در اولیات خود بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خداوند در قرآن در مورد جنگ سخت به اسب رزمنده قسم‌خورده است، در جنگ نرم هم به قلم نویسنده قسم‌خورده؛ یعنی خداوند هم به مُرکب و هم به مَرکب قسم‌خورده است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی افزود: همان‌طور که مَرکب راکب را به‌پیش می‌برد، مُرکب هم با نوشته، مخاطبان و خواننده‌های خود را به خط مقدم دنیای کینه توز نزدیک می‌کند.

او اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان تعبیری با این مضمون دارند که محاصره رسانه‌های بیگانه را بشکنید که در اجرای این مهم خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات در صف نخست قرار دارند.

امام‌جمعه بجنورد افزود: ایران اسلامی در بیرون جلوه دیگری دارد؛ به‌گونه‌ای که وقتی خارجی‌ها به ایران می‌آیند باور نمی‌کنند ایران این میزان امن و آباد باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: رسانه‌های ما باید ازنظر قدرت و امکانات و نیرو‌های دانا و توان به‌جایی برسند که بُرد کار آن‌ها از مرز‌ها عبور کرده و محاصره رسانه‌های غربی را بشکند.

او در ادامه بر رفع مشکلات و کاستی‌های فعالان این بخش تأکید و اظهار کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات دیدبانان بیدار جامعه هستند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: خبرنگار دیدبان جامعه دینی بوده و در قلب جامعه قرار دارد؛ ازاین‌رو نباید در اولیات خود بماند.

او گفت: اوضاع اشتغال در همه‌جا نامطلوب است؛ اما گاهی مظلومیت خاصی در برخی از گروه‌ها وجود دارد که یکی از این گروه‌ها اصحاب رسانه‌ها هستند که با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

رسانه‌ها دیده بان جامعه دینی هستند

برچسب ها: خبرنگار ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.