مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همایش دوچرخه سواری با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ دوچرخه سوار در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در همایش دوچرخه سواری در اردبیل گفت: همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته ازدواج با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ رکاب زن در رده‌های مختلف سنی در دور دریاچه شورابیل برگزار شد.

او هدف از این همایش را ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: این همایش‌های مختلف از جمله پیاده روی و دوچرخه سواری به صورت هفتگی در دور دریاچه شورابیل برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برنامه ریزی برای برگزاری همایش دوچرخه سواری در اردبیل خبر داد و افزود: رشته دوچرخه سواری رشته پرطرفدار در اردبیل هست که انتظار می‌رود با حمایت از دوچرخه سواران اردبیلی شاهد درخشش این دوچرخه سواران در میادین ملی و بین المللی باشیم.

آقاخانی بیان کرد: علاوه بر برگزاری همایش‌های پیاده روی و دوچرخه سواری در مناطق مختلف شهر اردبیل ایستگا‌های ورشی راه اندازی شده است که حضور اقشار مختلف مردم در این ایستگاه‌های ورزشی چشمگیر است.

در پایان همایش دوچرخه سواری به قید قرعه از دوچرخه سواران شرکت کننده در همایش تجلیل شد و جوایز مختلفی از جمله دوچرخه به انتخاب شدگان اهدا شد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی ایستگاه های ورزشی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.