۵۶ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن ساری نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری برگزارشد با بیان اینکه این استان در ساخت پارک موزه دفاع مقدس که از نظر وسعت بزرگترین پاک موزه کشور به شمار می‌آید بسیار موفق عمل کرده است گفت: برای تکمیل این طرح ۵۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تحقق یافتن، سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

او دفاع مقدس را کلید وحدت دانست و با بیان اینکه در موزه‌ها قرار است، دفاع مقدس، شهدا و جهاد و ایثار رزمندگان را به نمایش بگذاریم، افزود: در ساخت موزه‌ها اگر با مدل دفاع مقدس ورود پیدا کنیم و تقسیم کار شود از پس ساخت آن بر می‌آییم.

سردار ملکی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با بیان اینکه ۱۲ سال از آغاز ساخت این پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان می‌گذرد، و تا کنون ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت : ۷ میلیاد تومان اعتبار ملی امسال برای تکمیل و بهره برداری این طرح اختصاص یافت.

او گفت:مراکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس حلقه وصل میان نسل‌های جدید و پیشکسوتان دفاع مقدس است که باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهند و تاریخی و ماندگار کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: با اشاره به اینکه همه‌ی دستگاه‌های اجرایی  در اجرا و تکمیل این طرح با این اداره کل همکاری کنند گفت:شهرداری ساری تا کنون ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح پارک موزه دفاع مقدس کمک کرد.

پارک موزه دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن ساری در حال ساخت است.
انتهای پیام/س

 

بزرگترین پارک موزه کشور در انتظار کمک‌های مالی دستگاه‌های اجرایی

برچسب ها: حفظ آثار ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار