استاندار مازندران بر ضرورت همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی در تکمیل طرح پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار با سردار ملکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان، با اشاره به اهمیت پارک موزه دفاع مقدس و ضرورت نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، بر ضرورت همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی در تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

وی گفت: پارک موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

حسین زادگان پایان عملیات عمرانی پارک موزه را فرصتی ارزشمند برای تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان مازندران برشمرد و افزود: تقویت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه گسترش یابد و توجه به این موضوع علاوه براینکه تکلیف اداری است، محور اعتقادات و تفکرات انقلابی مسولان نیز می‌باشد.

استاندار مازندران به جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری پارک موزه دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت:: احداث این پارک می‌تواند یک فرصت مناسب برای جذب گردشگر و زمینه‌ساز غنی شدن اوقات فراغت در میان جوانان را فراهم کند.

به گفته وی، برنامه‌ریزی و جهت دهی دستگاه‌های خدمات رسان باید به این سمت باشد که جنبه معنوی و ظاهری آن نمود پیدا کند تا این اثر ارزشی و فاخر استان به محلی برای رفت وآمد جوانان تبدیل شود.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های مربوطه با راهکار‌های قانونی برای تکمیل و تجهیز این پروژه ارزشی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات استانی و ضرورت احداث پارک موزه دفاع مقدس در استان پیشنهاد می‌شود که از ظرفیت و پتانسیل خیرین نیز استفاده شود.
انتهای پیام/آ

پارک موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.