خداحافظی با دانلودهای پرخطر در حین استفاده از کروم جدید

گوگل با طراحی نسخه خاصی از کروم درصدد است تا از کاربران در برابر دانلودهای پرخطر، ببشتر از گذشته محافظت کند.

خداخافظی با دانلودهاب پرخطر در حین استفاده از کروم جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از این پس کاربران مختلف مروگر کروم اعم از سیاست مداران، فعالان اجتماعی، روزنامه‌نگاران و تمامی کاربران دیگر می‌توانند با خیالی آسوده‌تر از گذشته و با ایمنی بیشتر به جستجو و فعالیت‌های روزانه خود در جهان مجازی بپردازند.


بیشتر بخوانید: غیرممکن شدن فراموشی رمز عبور در مرورگرهای جدید کروم و Edge


برای فعال کردن ویژگی جدید کروم کافی است به قسمت تنظیمات این مروگز رفته و از طریق بخش تنظیمات ایمنی ویژه- Advanced Protection خود را در برابر نفوذ کاربران غیرمجاز و دانلودهای پرخطر محافظت کنید. کروم جدید تا حد بسیاری، خطرات موجود در دانلود فایل‌های مختلف از سایت‌های اینترنتی را کاهش می‌دهد و در صورت تشخیص خطر، مانع دانلود فایل مربوطه شده و یا با ارسال هشدارهایی کاربر را از موقعیت آگاه می‌سازد.

کروم کاربران خود را در برابر دانلودهای پرخطر ایمن نگه می‌دارد

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران در هنگام انجام فعالیت‌های روزمره در اینترنت احتمال آلوده شدن سیستم‌ رایانه‌ای در اثر دانلود فایل‌های متنوع صوتی، تصویری و ... است. گاها این فایل‌های آلوده در جعبه دریافت ایمیل یک کاربر نفوذ کرده و تنها پس از دانلود آن به سرعت رایانه را دچار اختلال می‌کند. تقریبا در تمامی موارد آلوده شدن رایانه کاربران هیچ‌گونه اطلاعاتی از خطر موجود در فایل‌های ارسالی به ایمیل خود ندارند. 

خداخافظی با دانلودهاب پرخطر در حین استفاده از کروم جدید

گوگل برای افزایش ایمنی  هرچه بیشتر کاربران در حین استفاده از مروگر کروم و در هنگام ورود به سرویس Gmail از کابران دو گذر واژه جداگانه را درخواست می‌کند. یعنی کاربر باید در ابتدا با وارد کردن یک رمز عبور به حساب کاربری گوگل خود وارد شده و پس از آن  مجاز است به سرویس جیمیل رفته و به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور مربوطه،  به اطلاعات موجود درون Gimal خود دست پیدا کند.

خداخافظی با دانلودهاب پرخطر در حین استفاده از کروم جدید

گوگل نسخه جدید کروم را برای رایانه و تلفن همراه آماده کرده است و نه تنها کاربران رایانه بلکه کاربران موبایل نیز می‌توانند با ایمنی کامل به جستجو بپردازند. 

انتهای پیام/

حفاظت کاربران در برابر دانلودهای پرخطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار