سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، از راه اندازی نخستین کانون تخصصی ژیمناستیک در این ناحیه ویژه دانش آموزان پسر و دختر خبرداد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نخستین کانون تخصصی ژیمناستیک ویژه دختران و پسر در مجموعه ورزشی ۱۳ آبان، زیر نظر مربیان مجرب آغاز به کار کرد.

او افزود: بسیاری از دانش آموزان در این رشته دارای استعداد‌های خیره کننده هستند و بمنظور نشر و گسترش رشته مفید و مفرح ژیمناستیک و استعداد یابی تخصصی در این رشته این کانون تخصصی فعال خواهد بود.

نیسی گمراوی ادامه داد: ایام فعالیت کانون ژیمناستیک دختران روز‌های شنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: ایام فعالیت کانون پسران روز‌های شنبه و دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰الی۱۲ پیش بینی شد.

برپایی مسابقه فوتسال برای بانوان خبرنگار

این مقام مسئول گفت: مسابقه فوتسال بانوان خبرنگار ، طی همکاری با خانه مطبوعات ظهر امروز چهارشنبه در سالن ۱۳ آبان برگزار خواهد شد .

او افزود: همکاری و تعامل با خانه مطبوعات به عنوان نهاد رسمی خبرنگاران استان موجب اعتلای جایگاه خبرنگاری در جامعه خواهد شد و این مسابقه باهدف افزایش نشاط و شادی و تندرستی در بین خبرنگاران توسط کمیته ورزشی خانه مطبوعات برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/م

توجه به ورزش دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار