معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۳۷۰ هزار دانش آموز دراستان فعالیت ورزشی خود را شروع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود معزی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: امروز با نواختن  زنگ چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، بزرگ ترین نهضت داوطلبانه ورزش در ۳۵ درصد از مدارس خوزستان آغاز شده است و ۳۷۰ هزار دانش آموز فعالیت ورزشی خود را شروع می کنند.

وی گفت: دستاورد برگزاری المپیاد ها و مسابقات ورزشی درون مدرسه ای ایجاد شور،شادابی، امید و نشاط در درس تربیت بدنی و کنترل و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان است.

معزی افزود: 2 هزار دانش آموز ورزشکار و مستعد در این المپیاد های ورزشی انتخاب می شوند و  به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی معرفی می شود که امیدواریم در آینده شاهد حضور این  دانش آموزان ورزشکار در میادین کشوری ، جهانی و المپیک باشیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خوزستان دارای رتبه سوم کشوری در این المپیادهاست، گفت: طی سال گذشته توانستیم حدود ۱۴۰ دانش آموز را در رشته های مختلف ورزشی نظیر کشتی، وزنه برداری، دو و میدانی، تنیس روی میز،ژیمناستیک  به سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزی پسر و بیست و هشتمین دوره مسابقات دوره مسابقات دختر اعزام کنیم و ۱۰ مقام کشوری را در این  المپیادهای ورزشی کسب کنیم.

معزی همچنین گفت: اعزام دانش آموزان به مسابقات ورزشی با شعار امنیت، رضایت و آسودگی خاطرخانواده ها انجام می شود و این دانش آموزان در صحت و سلامت  به خانواده ها تحویل داده می شوند.

انتهای پیام/م

نواخته شدن زنگ المپیاد ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.