مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: مشکلی برای میزبانی نداریم و دیدار برابر ذوب آهن را در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌کنیم.

رضاییان: برای ما تفاوتی ندارد که هفته اول با پرسپولیس بازی داریم/ دیدار مقابل ذوب‌آهن را در تختی جم برگزار می‌کنیمبهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قرعه کشی لیگ برتر فوتبال و تقابل تیمش در هفته اول با پرسپولیس تهران، گفت: ابتدا باید بگویم خدا را شاکریم که قرعه کشی لیگ برتر بالاخره برگزار شد. اما در خصوص بازی با پرسپولیس تهران باید بگویم که برای ما فرقی نداشت که با کدام تیم بازی خواهیم کرد. به هر حال باید با همه ۱۵ تیم لیگ بازی کنیم و این برای ما تفاوتی ندارد که در همان هفته اول با کدام تیم بازی می‌کنیم.

رضاییان درمورد اینکه تیمش در هفته دوم لیگ می‌تواند شرایط میزبانی از تیم ذوب آهن را در ورزشگاه تختی جم داشته باشد، بیان کرد: طبق قولی که به ما دادند ما می‌توانیم از همان هفته اول نیز میزبانی بازی‌های لیگ برتر را داشته باشیم، اما با توجه به اینکه اولین میزبانی پارس جنوبی در لیگ برتر به هفته دوم و مقابل ذوب آهن اصفهان برمی گردد، نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت و طبق قول‌هایی که به ما دادند تیم مان مشکلی بایت میزبانی در لیگ برتر ندارد.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی درباره شرایط فنی و مالی این روز‌های تیمش گفت: خدا را شکر شرایط تیم مان خوب است و اردوی محمودآبادی که تیم عازم آن بود امروز به پایان می‌رسد و از لحاظ مالی هم باید بگویم که در این موضوع هم قول‌هایی به ما دادند که طی هفته‌های آتی این مشکلات نیز برطرف شود.


بیشتر بخوانید: 

پایان اردوی شاگردان کمالوند در محمودآباد/ جمی‌ها فردا به ایفمارک می‌روند

پیروزی پارس جنوبی مقابل مس رفسنجان در دیداری دوستانه

رضاییان: در یک بازه زمانی کوتاه نمی‌شود همه ایرادات ورزشگاه‌ها را برطرف کرد


انتهای پیام/ 

اظهارت مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درخصوص قرعه کشی لیگ برتر نوزدهم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار