مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی گفت: به دنبال برطرف کردن ایرادات ورزشگاه مان هستیم، اما همه این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه زمانی کوتاه انجام داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی درباره آمادگی ورزشگاه تختی جم برای میزبانی در لیگ برتر، اظهار داشت: دوربین‌های مدار بسته را تقریبا کامل کردیم و چمن ورزشگاه تختی جم نیز آماده است و بحث مربوط به شماره گذاری صندلی‌ها و گیت‌های ورودی ورزشگاه را هم این هفته کامل می‌کنیم.

رضاییان: در یک بازه زمانی کوتاه نمی‌شود همه ایرادات ورزشگاه‌ها را برطرف کرد

تا ۲ هفته دیگر تمام ایرادات ورزشگاه تختی جم را برطرف می‌کنیم

او درخصوص اینکه در کدام بازه زمانی ورزشگاه تختی آمادگی کامل را برای میزبانی در لیگ برتر خواهد داشت، تصریح کرد: طی ۲ هفته همه موارد را آماده می‌کنیم و پیمانکاری که مسئولیت این پروژه را بر عهده دارد قرار است تا ۲ هفته دیگر صندلی‌ها را شماره گذاری کند و گیت‌های ورودی ورزشگاه را هم نصب کند و تحویل دهد.

بازسازی ورزشگاه‌ها از الزامات لیگ برتر است 

رضاییان در مورد بودجه مورد نیاز برای تکمیل ایرادات ورزشگاه تختی جم گفت: هزینه بازسازی ورزشگاه با بودجه مربوط به باشگاه تفاوت دارد. تقریبا بودجه لازم برای تکمیل ورزشگاه تامین شده است. این موضوع از الزامات لیگ برتر است و اگر این موارد را رعایت نکنیم تیم پارس جنوبی متضرر می‌شود و باید برای بازی‌های خانگی به شهر دیگری برود اما با تلاش همکاران می‌توانیم از همان اولین بازی در خانه خودمان بازی کنیم.

رضاییان: در یک بازه زمانی کوتاه نمی‌شود همه ایرادات ورزشگاه‌ها را برطرف کرد  

در یک بازه زمانی کوتاه، بازسازی ورزشگاه‌ها کار سختی است

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد زمان نهایی آماده سازی ورزشگاه تختی جم اظهار داشت: امیدواریم این کار انجام شود. ضرب الاجلی از سوی سازمان لیگ برای ما تعیین شد. ورزشگاهی مثل ورزشگاه تیم ما و شاهین بوشهر و دیگر تیم‌هایی که اسم برده شده است که هواداران خاصی دارد و در بازه زمانی کم کار سختی بود، اما ما تلاشمان را کردیم.

رضاییان ادامه داد: من هم قبول دارم که تا زمانی که اجباری برای این کار نباشد، عادت کردیم که کاری را انجام ندهیم.  

چه اشکالی دارد ۳۰ - ۴۰ ورزشگاه مثل استادیوم امام رضا (ع) در ایران داشته باشیم

او در خصوص آماده شدن ورزشگاه‌های کل کشور خاطرنشان کرد: چه اشکالی دارد در کشور ایران ۳۰ - ۴۰ ورزشگاه مثل استادیوم امام رضا (ع) داشته باشیم. فوتبال پدیده اجتماعی است و علاقه‌مندان بسیاری دارد و اتفاقات ناخوشایند زیادی سال گذشته در ورزشکاه‌ها رخ داد که از زیبایی‌های آن کم می‌کند. لیاقت فوتبال و جوانان ما، این است که چند ورزشگاه خوب و مجهز داشته باشیم. تا هوادار جای خودش را در ورزشگاه بداند و بنشیند و تیم خودش را تشویق کند و در کنار این زیر ساخت‌ها نیاز به فرهنگ سازی نیز داریم تا خدای نکرده اتفاقاتی که پارسال اتفاق افتاد، تکرار نشود.


بیشتر بخوانید:     

ابراهیمی: مشکلات مالی به بازیکنان ارتباطی ندارد/ نوری کاپیتان اول پارس جنوبی است

کارگروه بررسی آخرین شرایط ورزشگاه‌ها برای آغاز لیگ برتر تشکیل شد

پارس جنوبی قهرمان رقابت‌های چهارجانبه شیراز شد


انتهای پیام/

اظهارات رضاییات درباره برطرف شدن نواقص ورزشکاه تختی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار