فرماندار گیلانغرب گفت: عملیات ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی این شهرستان که در جریان زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ غرب کرمانشاه تخریب شد، پایان یافت.

پایان عملیات ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهرستان گیلانغرببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت: در جریان زلزله آبان ۹۶ و آذر ۹۷ در مجموع سه هزار و ۹۵۷ واحد مسکونی تخریب شد که سه هزار و ۵۰۰ واحد ساخته شد و عملیات ساخت ۴۵۷ واحد مسکونی باقی مانده نیز در دست احداث است.

او گفت : کار تعمیر ۱۱ هزار واحد مسکونی تعمیری نیز در این شهرستان که در جریان زلزله آسیب دیدند، پایان یافته و مالکان آن‌ها در این واحد‌ها زندگی عادی خود را از سرگرفته اند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: هم اکنون در مجموع روند ساخت و ساز واحد‌های باقی مانده ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می‌شود کار بازسازی آن‌ها تا پایان نیمه اول امسال به پایان برسد.

محمودیان گفت: تاکنون ۱۴ مدرسه نیز با ۴۷ کلاس درس در مناطق زلزله زده این شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده و تعداد ۱۱ مدرسه با ۴۰ کلاس درس نیز تا مهرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/د

سه هزار و ۹۵۷ واحد مسکونی تخریب شد

برچسب ها: حوادث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.