نشست مدیر بهزیستی کرمانشاه با معاون و کارشناسان حوزه مشارکت‌های مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی در دفتر مدیریت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صفدر مظفری مدیر بهزیستی کرمانشاه ضمن تاکید بر انسجام بخشی و ایجاد هم افزایی بین مجموعه از معرفی مژگان ابریفام به سمت کارشناس مسئول حوزه مشارکت‌های مردمی، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی بهزیستی کرمانشاه خبر داد.

او گفت : با توجه به توان و تجربه خانم ابریفام در حوزه‌های مختلف انتظار می‌رود با کار جهادی تمام تلاش خود را در راستای توجه به تامین مسکن و ایجاد اشتغال مددجویان هم چنین ایجاد همدلی و هدایت زیر مجموعه در راستای انجام امور مربوطه و اهداف سازمان به به کار گیرد .

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان مراکز حوزه آسیب‌های اجتماعی شهرستان

جلسه هم اندیشی مدیران و کارشناسان مراکز حوزه آسیب‌های اجتماعی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: ۴ پایگاه خدمات اجتماعی در محلات آسیب خیز شهرستان کرمانشاه فعال هستند که خدماتی از جمله آگاه سازی، شناسایی، مداخله و ارجاع به مراکز تخصصی را ارائه می‌دهند و شناسنامه محلات و تحلیل وضعیت موجود نیز توسط این پایگاه آماده شده است.

او افزود: برنامه‌های عملیاتی برای مداخله در حوزه آسیب‌ها طراحی شده که در حال انجام است و باید به صورت جدی و مداوم پیگیری گردد.

به گفته این مسئول، ۴مرکز حمایتی آموزشی نیز، حمایت بیش از ۴۰۰ پرونده آسیب دیده و یا در معرض آسیب را در دستور کار دارند که در راستای توانمند سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

انسجام بخشی و ایجاد هم افزایی

 

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.