سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هرچه زودتر رقابت های لیگ برتر آغاز شود تا به برنامه ریزی مربیان لطمه وارد نشود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از شروع مراسم قرعه‌کشی لیگ نوزدهم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان زیادی بود منتظر قرعه‌کشی لیگ بودیم شود و با این وجود همه باشگاه‌ها از بلاتکلیفی خارج می‌شوند. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم، چون وقتی تاریخ لیگ مشخص نیست برنامه‌ریزی مربیان به هم می‌ریزد و بازیکنان هم خسته می‌شوند.

او افزود: امروز قول داده‌اند تاریخ شروع بازی‌ها را به ما بگویند و امیدواریم که لیگ آغاز شود و متوجه شویم از چه زمانی مسابقات آغاز خواهد شد.

خلیلی ادامه داد: در کنار حرم امام رضا بودن یک افتخار است و امیدوارم که ساعت پرواز به ما اجازه بدهد به زیارت امام رضا (ع) هم برویم.

سرپرست پرسپولیس درباره تایید نشدن مایگا و همچنین روند جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس گفت: مسائل نقل و انتقالاتی زیر نظر مدیرعامل است و در مورد بازیکنان خارجی هم اطلاعات را عرب در اختیار دارد، اما م گزینه‌ها نفراتی خواهند بود که مدنظر کالدرون هستند.

خلیلی درباره زمان برگزاری دربی گفت: مشکلی نیست و هر موقع بگویند بازی می‌کنیم. دربی جذابیت خودش را دارد و امیدوارم هر ۲ در بازی شهرآورد یک فوتبال جذاب را در زمان مقرر انجام بدهند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بیان کرد: پرسپولیس همان تیم سال گذشته است و چند بازیکن جدید به آن اضافه شده‌اند. پرسپولیس قدرتمندتر شده و امیدوارم با حمایت هواداران امسال بعداز هتریک به چهارمین عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید:

مشکلات مالی پرسپولیس برای توافق با خارجی‌ها/ ۸۰۰ هزار دلار هزینه بازیکن برزیلی

مهاجم خارجی پرسپولیس تا هفته آینده مشخص می‌شود/ خلیلی به مشهد می‌رود

مهاجمان خارجی برای حضور در پرسپولیس به خط شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار