رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان از اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی باکارمزد ۲درصد برای دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد.

اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی برای دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن شمسی، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان به نقل از رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دانش آموختگان این دانشگاه باید بعد از فراغت از تحصیل همچنان ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کنند و با تجاری سازی و تحقق ایده‌ها و شرکت در کلینیک‌های کارآفرینی می‌توانند از ارائه تسهیلات پنجاه میلیون تومانی با کارمزد ۲ % بهره‌مند شوند.

او این تصمیم بسیار هوشمندانه را در جهت تشویق دانش آموختگان این دانشگاه برای وارد شدن به بازار کار و ایجاد کسب و کار‌های جدید دانست.

او اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با ۳۰۰ هزار دانشجو، یک میلیون و هشتصد هزار نفر دانش آموخته، حدود ۸۰۰ رشته و بیش از ۶۰۰ مرکز آموزش علمی کاربردی در کشور به عنوان دانشگاه مهارت آموز و تربیت نیروی متخصص و کارآمد در جهت رفع نیاز‌های شغلی جامعه گام موثری برداشته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار