مهاجری گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۱ قرارداد برای اجرای ۱۶۰ کیلومتر لوله‌گذاری با اعتباری بیش از یک هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال منعقد شد.

ببه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  وزارت نیرو، پژمان مهاجری مدیر دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت فاضلاب تهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان امسال نیز، برای ۱۷۵ کیلومتر اجرای شبکه، ابلاغ قرارداد و انتخاب پیمانکار خواهیم داشت.

وی به تامین تجهیزات واحدهای یک تا شش تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران اشاره کرد و گفت: بنا به درخواست معاونت بهره‌برداری ۲ قرارداد نیز در خصوص تامین لوازم یدکی واحدهای تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب جمعا به ارزش۴۴ میلیارد ریال نیز از ابتدای امسال منعقد شده است.


بیشتر بخوانید: ۴۱۶ هزار حلقه چاه مجاز کشاورزی در کشور وجود دارد


مدیر دفتر قراردادها و امور بازرگانی شرکت فاضلاب تهران افزود: پیمانکاران ۲ پروژه احداث ساختمان آزمایشگاه مرجع و خرید تجهیزات ساختمان اسکادا نیز طی فرآیند برگزاری مناقصه تا اوایل مهر مشخص خواهند شد. در بخش موجودی انبار و تامین لوله و اتصالات نیز ۱۱۶ کیلومتر لوله با قطرهای ۲۵۰، ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ میلی‌متر و ۱۰۰۰ منهول پلی‌اتیلن نیز به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال تهیه و خریداری شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار