استاندار یزد گفت: بررسی دقیق طرح‌ها و اولویت‌بندی‌ها آن‌ها در امر تولید و ایجاد اشتغال باید معیار عمل مسئولان استان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدعلی طالبی استاندار یزد امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی گفت: مناطق محروم و کمتر برخوردار استان در اولویت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید قرار دارد.

او افزود: بررسی دقیق طرح‌ها و اولویت‌بندی‌ها آن‌ها در امر تولید و ایجاد اشتغال باید معیار عمل مسئولان استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید طبق مقررات برای اجرای اقتصاد مقاومتی، ماموریت‌های خود را دقیق، جدی و طبق برنامه تعریف و انجام دهند از مسئولان ستاد خواست تا در موعد مقرر نسبت به پاسخگویی و پیگیری طرح‌ها، برنامه‌ها و مصوبات اقدام کنند.

استاندار یزد تصریح کرد: پاسخگو نبودن برخی دستگاه‌ها و متولیان امر در قبال طرح‌های اقتصاد مقاومتی پذیرفته نیست و این حق مردم است شفاف و صادقانه در جریان امور که  از سوی نظام و دولت برای تحقق آن‌ها تلاش می‌شود قرار گیرند.

طالبی به اهمیت به روزرسانی برنامه‌ها، طرح‌ها و ارائه عملکرد ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و ایجاد سامانه مناسب برای در جریان قرار دادن آحاد مردم و جوانان از برنامه‌ها تاکید کرد.

استاندار یزد یکی از برنامه‌ها را، راه اندازی وبگاه معرفی مشاغل، ظرفیت‌ها و نیاز‌ها برای پیوند صنعت با دانشگاه در استان خبر داد و بیان کرد: پیوند دقیق بین دانشگاه و محیط کار، نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و تولید دارد و نظام و دولت از آن حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ی

تکمیل طرح های مناطق محروم و کمتر برخوردار اولویت مسئولان استان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار