آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت :هنوز امر به معروف به طور کامل در جامعه اجرا نمی‌شود و در خصوص تذکر لسانی کار‌های انجام شده کافی نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان که  ضمن تاکید بر اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: راه اصلاح جامعه از مشکلات امر به معروف و نهی از منکر است و باید همه توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

او ضمن تاکید بر مهم دانستن اجرای امر به معروف در جامعه افزود : مردم در جامعه از جرم‌های مشهود ناراحت هستند و اهتمام این شورا باید بر جلوگیری و تذکر جرم‌های مشهود باشد. 

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: همه باید در حد توان خود در حوزه امر به معروف فعالیت کنند و خوشبختانه تاکنون عملکرد نیروی انتظامی در این حوزه خوب بوده است. 

او ضمن تاکید بر رصد فعالیت‌های گروه‌های مردم نهاد در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در استان گفت: عملکرد این گرو‌ها باید رصد شود تا خروجی آن‌ها مشخص و روشن باشد. 

سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه استان و دبیر جدید شورای امر به معروف استان در این جلسه گفت: باتوجه به تغییر رویکرد در سطح کشوری می‌طلبد که شورای امر به معروف استان تلاش و اهتمام بیشتری در راستای اجرای اهداف ستاد کشوری داشته باشد.

او افزود: یکی از رویکرد‌های اساسی ما موضوع راه اندازی گروه‌های مردم نهاد است که لازم است در این حوزه پیگیری‌ها انجام شود.

سرهنگ دامغانی تشریح کرد : موضوع دیگری که باید پیگیری جدی شود موضع نگاه همه جانبه به امر به معروف در سطح استان است که باید پیگیری جدی شود.

انتهای پیام/ح

یکی از رویکرد‌های اساسی موضوع راه اندازی گروه‌های مردم نهاد است

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار