آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: جهاد دانشگاهی باید تاکید بر علم در کنار تقوا داشته باشد تا علم انسان ساز واقع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با پرسنل جهاد دانشگاهی استان با ابراز رضایت از عملکرد جهاد دانشگاهی گفت: باید جهاد دانشگاهی تلاش کند تا علم در کنار تقوا باشد تا موثر باشد و انسان ساز شود.

او افزود : علم زمانی مفید واقع می‌شود که در کنار ترس از خدا و تقوای الهی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اخلاق دینی یکی از موضوعاتی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود و دانشجویانی که در جهاد دانشگاهی تحصیل می‌کنند باید مزین به اخلاق دینی باشند.

آیت الله شاهچراغی ضمن ابراز نگرانی از مدرک گرایی در برخی دانشگاه‌ها گفت: جهاد باب بهشت است و بهشت بدون تقوا محقق نمی‌شود و باید همیشه علم در کنار ولایت و خداترسی باشد.

حسن رهایی رییس جهاددانشگاهی استان سمنان در این دیدار گفت: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت کشور از مشکلات است و باید از ظرفیت‌های غنی استان مانند حوزه آموزش عالی بیشتر استفاده شود.

رهایی ضمن بیان عملکرد جهاد دانشگاهی استان در سال ۹۷ تصریح کرد: در سال ۹۷ فینال مسابقه‌ی مناظره دانشجویی در جهاد دانشگاهی سمنان برگزار شد و در حوزه حجاب نیز فعالیت‌های خوبی انجام گرفت.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: جهاد دانشگاهی استان در حوزه اموزش عالی با ۲۱ کد رشته فعالیت می‌کند و در حوزه پژوهش نیز بحث پژوهشکده مطالعات کویر در استان به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/ح

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت کشور از مشکلات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار