معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت : ۵۸ درصد معابر و خیابان‌های شهر آسفالت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حمید اعتصام فر معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه از آسفالت، لکه گیری و روکش ۵۸ درصد از معابر و خیابان‌های سطح شهر خبر داد.

او گفت : بر طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته مقرر گردید یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع از خیابان ها، معابر و کوچه‌های سطح شهر آسفالت و یا روکش آسفالت گردد در همین راستا نیز خیابان‌ها و معابر اصلی سطح شهر در ابتدا در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: برای آسفالت این میزان مساحت از سطح شهر ۱۳۸ هزار تن آسفالت باید مصرف گردد که ۵۰ میلیارد تومان اعتبار را شامل می‌شود از این میزان نیز ۵۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری تامین و مابقی که۸۸ هزار تن می‌شود توسط بخش خصوصی تولید می‌گردد.

اعتصام فر افزود: از ۲۰ فروردین که عملیات آسفالت در سطح شهر آغاز شده تاکنون حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در خیابان‌ها و معابر اصلی مصرف شده که حدود ۵۸درصد پیشرفت از میزان پیش بینی را شامل می‌شود و اگر با همین روند کار پیش برود تا پایان مهر ماه قسمت اعظمی از سطح شهر آسفالت می‌گردد.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر هدف و تمرکز روی معابر اصلی شهر است و تاکنون اغلب این معابر و خیابان‌های آسفالت، روکش یا ترمیم شده اند، هم اکنون نیز هزار تن قیر در اختیار داریم و مقرر گردیده ۱۵۰۰ تن قیر یارانه‌ای نیز توسط وزارت راه و شهرسازی جهت بافت‌های فرسوده شهر کرمانشاه اختصاص یابد، از محل اعتبارات استانی نیز ۲۰ میلیارد تومان درخواست از استانداری داشته ایم که امیدواریم بخش اعظم آن تامین گردد.

اعتصام فر گفت: در سطح شهر کرمانشاه حدود ۵۰۰ هزار متر مربع معابر خاکی داریم که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک معبر، کوچه و یا خیابان خاکی در سطح شهر نداشته باشیم و عملیات آسفالت کوچه‌ها و معابر غیر اصلی نیز انشالله از هفته آینده آغاز خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

آسفالت، لکه گیری و روکش ۵۸ درصد از معابر و خیابان‌ها

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.