شهردار منطقه سه کرمانشاه گفت : طی چند روز آینده آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی سطح منطقه به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رسول حیدری شهردار منطقه سه کرمانشاه از آغاز آسفالت خیابان‌ها و معابر شهرک‌ها و محل‌های سطح این منطقه در چند روز آینده خبر داد.

او گفت : حدود ۱۶۶ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه در سطح منطقه سه و در ۱۶ شهرک ساکن هستند و ۳۸۰ هکتار از سطح منطقه نیز جزء بافت فرسوده محسوب می‌گردد.

او افزود: حدود ۱۳ میلیارد تومان بودجه مصوب سال جاری این منطقه است و در چهار ماهه اول امسال نیز دو میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان درآمد داشته ایم، اما ماهیانه یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان هزینه سطح منطقه است که تنها ۹۰۰ میلیون آن تامین می‌گردد.

حیدری گفت: در سالجاری ۳۶ پرونده توافق با ۳۴۵ میلیون تومان داشته ایم و در صدور و تمدید پروانه ۵۶ مجوز با ۲۰۴ میلیون تومان و همچنین در ماده صد حدود ۶۶ پرونده از ابتدا سال با ۲۴۲ میلیون تومان درآمد داشته ایم که همه این آمار نشان می‌دهد شهرداری منطقه سه از مناطق کم درآمد شهرداری محسوب می‌گردد.

شهردار منطقه سه گفت: کار‌های عمرانی مثل پیاده روسازی، اجرای دفع کانال‌های سطحی آب و آسفالت در سطح منطقه در حال انجام است و تاکنون ۳۱۶۷ تن آسفالت و لکه گیری از ابتدا سال داشته ایم و معابر و خیابان‌های اصلی سطح شهر ظرف چند روز آینده به اتمام رسیده و به زودی وارد شهرک‌ها و معابر فرعی خواهیم شد .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز آسفالت خیابان‌ها و معابر شهرک‌ها

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.