محمد موسوی زاده گفت: طی هفته جاری ظرفیت مجاز استفاده از برق در استان ۴۸۰ مگاوات بوده، اما مردم استان بیش از ۴۷۰ مگاوات مصرف نکرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سمنان ، محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه طی هفته جاری ظرفیت مجاز استفاده از برق در استان ۴۸۰ مگاوات بوده است گفت: مردم استان در هفته گذشته و این هفته از ۴۷۰ مگاوات مصرف تجاوز نکرده اند و این یعنی ۲۳ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شده است.

او افزود: صرفه جویی مردم و واحد‌های تولیدی در برق تاکنون مطلوب بوده، اما برای جلوگیری از خاموشی‌های اجباری باید این روند ادامه دار باشد.
موسوی زاده تصریح کرد: طرح حذف قبوض کاغذی برق از ۱۵ مرداد یعنی امروز در استان اجرا می‌شود و این طرح سبب صرفه جویی در مصرف کاغذ، سهولت در پرداخت، سرعت در کار‌های روزمره و مزایای دیگری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: در فاز اول کار آگاهی بخشی به مردم در طی یک ماه صورت گرفت، در فاز دوم برداشت اطلاعات و شماره همراه مشترکین و پس از آن راستی آزمایی این اطلاعات صورت گرفته است .

او افزود : در مرجله شروع به مدت چندماه قبوض کاغذی همراه با پیامک به مشترکین می‌رسد و پس از آن قبوض کاغذی به طور کامل حذف و پیامک ارسال می‌شود که این طرح تا پایان اسمال به طور کامل اجرا و دیگر قبوض کاغذی ارسال نمی‌شود.

موسوی زاده تشریح کرد : مشترکینی که شماره همراه نداشته و تمایلی به دریافت پیامک ندارند می‌توانند به توزیع برق شهرستان مراجعه کرده تا تنها برای آن‌ها قبوض کاغذی ارسال شود.

انتهای پیام/ح

در یک هفته گذشته  ۲۳ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شده است

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.