موسوی زاده گفت: با اخذ مجوز از دادستانی برق مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، قطع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان: با اخذ مجوز از دادستانی برق مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، قطع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه الگوی مصرف برق تعیین شده برای سمنان در حدود ۴۳۰ مگاوات بود، افزود: در هفته‌های اخیر با گرم شدن هوا، مصرف برق در این استان افزایش یافته و سمنان در وضعیت قرمز مصرف قرار گرفته است.

موسوی زاده: در روز‌های گذشته بین ۲ تا هشت درصد بیش از میزان مبنایی الگوی مصرف تعیین شده در استان سمنان برق مصرف شد و این روند تصاعدی ادامه دارد.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی و صنایع برای مدیریت مصرف درباره روند برخورد با مشترکان بدمصرف گفت: مشترکان بدمصرفی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، در وهله اول شناسایی می‌شوند و تذکر می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اضافه کرد: پس از این مرحله با اخذ مجوز از دادستانی برق مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، قطع می‌شود.

در روز‌های اخیر سمنان همواره جز مناطق پرمصرف برق کشور و در محدوده قرمز قرار داشته است.

شهروندان استان سمنان می‌توانند با مشارکت در کاهش حداقل ۱۰ درصد از برق مصرفی، شرایط را برای تداوم تأمین برق پایدار در این بخش‌ها امکان پذیر کنند.

مشترکان می‌توانند برای کاهش میزان مصرف برق در اوج بازه مصرف روزانه که از ساعت ۱۲ تا ۱۶ تعیین شده است، از دور کند کولر‌های آبی استفاده و وسایل سرمایشی را روی ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

انتای پیام / م

هشدار قطع برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار