معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: طرح نذر و قربانی هم‌زمان با عید سعید قربان در سراسر استان کرمان در ۸۶۸ پایگاه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مقداد حجت فرسنگی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه طرح نذر قربانی به منظور کمک به نیازمندان اجرا می‌شود گفت: تمامی دفاتر و ادارات کمیته امداد سراسر استان کرمان در روز عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات مردم خیر و نیکوکار استان کرمان هستند.

او از راه‌اندازی ۸۶۸ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز عید سعید قربان در سراسر استان کرمان خبر داد و بیان کرد: این پایگاه‌ها به صورت ثابت و سیار در شهرها، روستاها، مساجد و مراکز نیکوکاری استان راه‌اندازی می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: خیران می‌توانند دام‌ها و گوشت نذری خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند تا در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع شود.

حجت فرسنگی بابیان اینکه این اقدام باهدف فرهنگ سازی کار خیر در جامعه اجرا می‌شود، اظهارد اشت: این کمک‌ها به صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود.

او به روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی در استان کرمان اشاره کرد و گفت: مردم خیر استان کرمان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۳۴*۱*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۰ صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و یا از طریق مراجعه به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

حجت فرسنگی به کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح نذر قربانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مجموع نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار استان کرمان در سال گذشته دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.
انتهای پیام/ی

جمع آوری کمک های مردمی در روز عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار