مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوی گفت:برای تامین آب آشامیدنی، طرح‌های آبرسانی در ۱۱ روستای دور افتاده این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سلطانی مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوی با اشاره به اینکه طرح های آبرسانی در ۱۱ روستای دور افتاده  این شهرستان اجرایی می شود، گفت: ۹ طرح از این طرح‌ها در روستا‌های فاقد دهیاری و ۲ طرح نیز در روستا‌های تحت پوشش شرکت اجرا می شود.

سلطانی افزود: ۵ طرح از این طرح‌ها آماده بهره برداری است و بقیه طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در دست احداث هستند.
 
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوی اعتبارات اجرای این طرح‌ها را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستا‌ها ۲۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع احداث و ۸ دهنه چشمه بازسازی می شود.

او گفت: تا پایان امسال با بهره برداری از این طرح‌ها ۵۵۰ خانوار روستایی با ۲ هزار نفر جمعیت از مزایای آب شرب بهداشتی بهره‌مند می شوند.
 
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خوی گفت:با بهره برداری از این طرح‌ها شاخص بهره مندی مناطق روستایی شهرستان خوی از آب آشامیدنی و بهداشتی به ۷۵ و هفت دهم درصد خواهد رسید.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری طرح های آبرسانی در شهرستان خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.