رییس کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان هرسین گفت : ۴۸۱۲ خانوار در شهرستان هرسین با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار‌نفر تحت حمایت‌های متنوع کمیته امداد قرار دارند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدی رییس کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان هرسین گفت : در سال گذشته ۶۴۴ مورد کمک موردی (این کمک‌ها به افرادی اعطا می‌شود که جزو تحت پوشش‌های کمیته امداد نیستند) داشته‌ایم.

او گفت : ۲۹۱ مورد اجاره مسکن پرداخت شده است. ۲۲۵ جهیزیه به نوعروسان و هدیه به فرزندان ذکور مزدوج شده هدیه داده شده است. شهریه ۵۳ دانشجو پرداخت شده است. ۷۲۳ دانش‌آموز تحت‌پوشش قرار دارد. هزینه ۱۳ طلبه دانشجو پرداخت می‌شود. 

محمدی به تحت‌پوشش‌بودن ۴۵ بیمار صعب‌العلاج اشاره کرد و گفت: ۲۱ نفر بیمار زمین‌گیر تحت‌پوشش در سال گذشته داشته‌ایم و هزینه درمان ۱۷۹۴ نفر پرداخت شده است. در سال گذشته ۳۵۰ وام کارگشایی پرداخت شده است. ۲۶۶ نفر سهم بیمه تامین‌اجتماعی آن‌ها پرداخت شده است. در سطح شهرستان ۳۳۱ مورد وام اشتغال پرداخت شده است. 

او در بحث مسکن با اشاره به این نکته که در سال گذشته هزینه ساخت و خرید ۸ خانه توسط این نهاد پرداخت شده است گفت‌: ۵۷ مورد تعمیرات مسکن و ۴۴ مورد بهسازی خانه‌های افراد تحت‌پوشش کمیته امداد انجام گرفته است و در بخش روستایی ۱۴ مورد بهسازی و مقاوم‌سازی انجام گرفته است. ۳۰۰ یتیم تحت حمایت قرار دارند و تعداد حامیان ۸۱۰ نفر است.

محمدی گفت‌: صدای یتیمان را به مردم برسانید تا آن‌ها را دریابند.

 

 

انتهای پیام/د

در سال گذشته ۶۴۴ مورد کمک موردی داشته‌ایم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.