مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: طرح ذبح دام همزمان با عید سعید قربان در استان ایلام اجرا می شود.

اجرای طرح نذر و قربانی دام همزمان با عیدقربان دراستان ایلامضیاِء رضایی مدیر کل کمیته امداد استان ایلام ر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;گفت: طرح نذر و قربانی همزمان با عید سعید قربان در سراسر استان ایلام به تعداد ۳۱ پایگاه و با حضور و مشارکت ۱۷۳ نفر از همکاران اجرا می شود.

او اظهار کرد:همچنین  طرح قربانگاه در دو منطقه(اداره منطقه دو) ایلام و چرداول با هدف کمک به نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان اجرا خواهد شد.

رضایی افزود:خیران می‌توانند دام‌های نذری خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند تا نظر سازمان دامپزشکی ذبح و به نیازمندان تحویل داده شود.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه این اقدام با هدف فرهنگ‌سازی کار خیر در جامعه اجرا می‌شود، ادامه داد: این کمک‌ها را به ‌صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود.

او با تأکید بر اینکه این طرح با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در دست اجرا است، بیان کرد: برای خروجی بیشتر طرح در جذب کمک‌ها و نذورات مردمی، باید از ظرفیت‌های مساجد، مراکز نیکوکاری، مشارکت کارکنان دستگاه‌های مختلف استان استفاده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: کمک‌ها و نذورات اهدایی مرم با اولویت خانواده‌های دارای یتیم وزنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می شود.

رضایی ادامه داد:سال ۹۷ مجموع دام و گوشت جمع آوری و توزیع شده بین نیازمندان به ارزش ۱۲میلیارد و هفتصد میلیون ریال بوده که بر این اساس برنامه ریزی صورت گرفته برای امسال حدود  ۲۵ میلیارد ریال پیش بینی صورت گرفته است.

او در ادامه یاداور شد:از عموم مردم شریف استان برای مشارکت در این طرح دعوت میگردد. مردم شریف از طریق اهدای دام زنده ، اهدای گوشت قربانی ، کمک نقدی و شماره گیری #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* در این امر خیر شرکت نمایند.

انتهای پیام/با

ذبح دام همزمان با عید سعید قربان در ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.