مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل از آغاز سومین جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور ۳۰۰ دانش آموز از سراسر کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن امینی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل در آیین افتتاح این جشنواره گفت: سومین دوره جشنواره» چند قدم تا آسمان» با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز منتخب انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور از امروز به مدت ۵ روز در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره با هدف تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل، تهذیب، ورزش برگزار می‌شود که در این دوره ۳۰۰ دانش آموز از استان‌های کشور شرکت کرده اند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل ادامه داد: این جشنواره در دو قسمت برگزار خواهد شد که قسمت اول شامل کلاس‌ها و کارگاه‌های پرسش و پاسخ، مسائل آموزشی، سخنرانی‌های معنوی و قسمت دو هم صعود دانش آموزان به قله سبلان خواهد بود.

امینی بیان کرد: این جشنواره گردهمایی دانش‌آموزان منتخب انجمن‌های اسلامی در کنار یکدیگر به همراه اجرای برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و آموزشی است که دو روز اول آن به شرکت درکارگاه‌های آموزشی، دوره‌های تربیتی، خیمه‌های می‌گذرد و در دو روز آخر نیز دانش آموزان به قله سبلان صعود می‌کنند.

او تصریح کرد: برگزاری این جشنواره‌ها و آموزش‌های آن می‌تواند در تربیت دانش آموزان مسئولیت پذیر در جامعه نسبت به مسائل سیاسی، امنیتی، اجتماعی کشور موثر باشد که اصلی‌ترین هدف انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در همین جهت است.

انتهای پیام/ح

حضور ۳۰۰ دانش‌آموز منتخب انجمن‌های اسلامی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.