سرهنگ سید رضا علوی گفت: هشت هزار و ۸۳۰ تماس در چهارماهه نخست سال جاری با پلیس ۱۱۰ برقرار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید رضا علوی  فرمانده انتظامی دامغان در نشست نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با فرمانده و مسئولان واحد‌های نیروی انتظامی دامغان به میزبانی این ستاد گفت: در چهارماهه نخست سال جاری هشت هزار و ۸۳۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سوی شهروندان دامغانی برقرار شد.

او افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون هفت هزار و ۲۹۶ نفر از شهروندان دامغانی به کلانتری و واحد‌های نیروی انتظامی دامغان مراجعه داشتند.

فرمانده انتظامی دامغان به طرح سامانه ۱۹۷ در بحث تقدیر، انتقاد و پیشنهاد از پلیس اشاره داشت و تشریح کرد: در این راستا ۱۹۰ موردتقدیر از سوی شهروندان دامغانی انجام شده که این امر در سال گذشته ۱۵۰ مورد بوده که از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بود.

علوی از ارائه ۴۰ مورد پیشنهاد توسط مردم به پلیس خبر داد و گفت: این عدد در سال گذشته ۳۲ مورد بود که از در سال جاری ۱۱ درصد رشد نسبت به سال قبل برخوردار بوده است.

او از کشف ۴۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در دامغان نیز خبر داد و افزود: در این راستا ۳۵ نفر دستگیر و چهار باند عرضه مواد مخدر نیز متلاشی شد.

فرمانده انتظامی دامغان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قاچاق کالا شامل گوشت قرمز، چوب تاغ، دستگاه تولید ارزی، مواد دخانی و پتروشیمی کشف و ضبط شد.

علوی بابیان اینکه مردم بهترین حامی این نیرو هستند، گفت: امروزه مقبولیت نیروی انتظامی در سطح شهر و در بین آحاد مردم روزبه‌روز در حال افزایش است.

انتهای پیام/ح

۸۹۷ پرونده در واحدهای مشاوره‌ای به سازش انجامیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.