ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس گفت: تیم علوم و فنون استان فارس موفق شد مقام نخست نوزدهمین مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کریم را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام رضایی ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس تصریح کرد: نوزدهمین مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کریم مسابقات به میزبانی گروه ۵۵ توپخانه اصفهان ویژه همسران و فرزندان کارکنان یگان‌های نیروی زمینی استان فارس و اصفهان برگزار شد.

او ادامه داد:  نوزدهمین مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کریم  با حضور ۳۰ تیم اعزامی شامل همسران و فرزندان پسر و دختر مرکز آموزش علوم و فنون برپا شد.

رضایی افزود: تیم علوم و فنون استان فارس با عنوان تیم برتر این مسابقات با ۱۴ نفر برتر در رتبه‌های اول تا سوم جزء تیم‌های برتر این دوره از مسابقات قرار گرفت.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس اضافه کرد: افرادی که در این مسابقه جز نفرات نخست قرار گرفته اند به همراه خانواده‌های خود برای مسابقات مرحله نیروی زمینی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

او با تاکید بر اینکه ۳۰ نفر از مرکز علوم و فنون در این مسابقات شرکت کرده بودند و از بین آنان ۱۴ نفر جز نفرات برتر شناخته‌شده‌اند، گفت:این مسابقات در رشته‌های ترتیل، تحقیق، اذان، مفاهیم و حفظ یک جز تا ۳۰ جز قرآن کریم برای مقطع همسران، فرزندان پسر و دختر برگزار شد.

رضایی بابیان اینکه مسابقات قرآن با حضور ۳۰۰ نفر به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، بیان کرد: در بین ۱۴ نفری که رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند، پنج نفر، رتبه نخست، پنج نفر رتبه دوم و چهار نفر رتبه سوم را کسب کرده اند.

انتهای پیام/ت

برتری فارس در نوزدهمین مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار