زمان‌بندی مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان‌های استان فارس اعلام شد.

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان‌های فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام عباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف از ابتدای هفته در شهرستان‌های فارس و در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده است،گفت: مسابقات قرآن شهرستان جهرم در روز‌های ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه امسال برگزار شد.

وی بیان کرد: در شهرستان لارستان نیز مسابقات قرآن روز ۲۰ خردادماه امسال در حرم مطهر امامزاده میرعلی‌بن الحسین (ع) در دو بخش بانوان و آقایان انجام شد که مسابقات شهر اوز نیز همزمان  با مسابقات لارستان برپا شد.

موسوی با بیان اینکه مسابقات قرآن ۲۱ خرداد ماه امسال نیز در سه شهرستان فارس برگزار شده است، افزود: مسابقات قرآن شهرستان ارسنجان در مؤسسه قرآنی کوثر هدایت فرقان، بخش بانوان شهرستان سپیدان در دارالقرآن الغدیر، بخش آقایان  در اداره اوقاف این شهرستان و در شهرستان کوار نیز در جامعة القرآن برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: مسابقات قرآن بخش بانوان شهرستان داراب ۲۲ خرداد ماه امسال در مؤسسه بیت‌الاحزان شهرستان مصیری و بخش آقایان نیز در حرم امامزاده ابوالقاسم (ع) برگزار می‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه ۲۳ خردادماه امسال این مسابقات در ۱۶ شهرستان فارس برپا می‌شود، اضافه کرد: مسابقات شهرستان‌های آباده و اقلید در محل دارالقرآن نور آباده و مسابقات شهرستان‌های بوانات و خرم‌بید نیز در جامعةالقرآن و مسابقات شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز در دارالقرآن امامزاده پیرمراد (ع) استهبان، مسابقات شهرستان رستم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موسسه بیت‌الاحزان و حسینیه ثارالله (ع)  شهرستان ممسنی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مسابقات  قرآن شهرستان فسا در حرم امامزاده شاهزاده قاسم(ع)، شهرستان مرودشت و بیضا در دارالقرآن امام خمینی(ره) مرودشت و در شهرستان‌های قیروکارزین، خنج و فیروزآباد در حرم امامزاده سید‌تاج‌الدین محمد (ع) قیر، مسابقات قرآن  بخش آقایان در  اداره اوقاف کازرون و بخش بانوان هم در حرم امامزاده یحیی این شهرستان ۲۴ خردادماه امسال برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تاکید کرد: مسابقات شهرستان شیراز طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ خردادماه امسال در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین (ع) میزبان مسابقات آقایان و حرم شاه داعی الی‌الله میزبان مسابقات بانوان است.

موسوی بیان کرد: مسابقات بخش آقایان شهرستان فراشبند در روز ۲۳ خرداد ماه امسال در اداره اوقاف و بخش بانوان در روز ۲۴ خرداد ماه در امامزاده یحیی (ع) و حسینیه سیدالشهدا سروستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ت

برپایی مسابقات قرآن اوقاف در شهرستان‌های فارس

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار