معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس گفت: پلیس در تلاش است فردی که اقدام به انتشار کلیپ مربوط به یک پیرزن غذا فروش را کرده است، دستگیر کند.

پاسخ پلیس فارس به پخش یک فیلم در فضای مجازی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ماجرا از این قرار است که این روز‌ها کلیپی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در این کلیپ آن‌گونه که ادعا شده پیرزنی غذافروش در جاده قطب‌آباد جهرم توسط ماموران نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

در این کلیپ پیرزنی غذافروش کنار جاده با فرقی خونین بر زمین افتاده و فردی که در حال فیلم گرفتن است، مدعی می‌شود که ماموران نیروی انتظامی چنین برخورد خشنی را با پیرزن کرده‌اند.

پخش این کلیپ در فضای مجازی از سوی مردم بازخورد‌های بسیاری داشته به طوری که با توجه به تصاویر، مظلومیت پیرزن در آن به شدت احساس شده و به همین سبب عواطف واکنش شدید کاربران را نیز برانگیخته است.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس در خصوص صحت و سقم موضوع اظهار کرد: این کلیپ مربوط به یک سال پیش است که این روز‌ها توسط شخصی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

او افزود: پلیس فتا به دنبال شناسایی و بازداشت فرد منتشر کننده این کلیپ است چراکه با موضوعی که مربوط به یک سال پیش بوده به تشویش اذهان عمومی پرداخته است.

محمدی ادامه داد: در این کلیپ ادعا می‌شود که ماموران ناجا پیرزن غذافروش را مورد ضرب و جرح قرار دادند که کذب محض است.

او اضافه کرد: ظاهرا مسئولان یکی از دستگاه‌ها یا کسانی که در خصوص نظارت بر سلامت اغذیه فروشی‌های بین راهی مسئولیت دارند، در حال جمع کردن تابلو یا وسایلی بودند که کنار جاده نصب شده بود و در هنگام این کار تابلو سقوط کرده و به سر پیرزن برخورد می‌کند و فرقش شکافته می‌شود.

معاون فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی حافظان جان، مال و ناموس مردم بوده و هیچ گاه این اجازه را به خود نمی‌دهند که آسیبی به کسی وارد کنند آن هم یک پیرزن ضعیف، اما در این کلیپ به ناحق مامور ناجا را مقصر قلمداد کرده است.

محمدی بیان کرد: پلیس فتا فرد منتشر کننده کلیپ مذکور را به علت تشویش اذهان عمومی شناسایی و بازداشت خواهد کرد.

انتهای پیام/چ

واکنش پلیس فارس به پخش یک فیلم در فضای مجازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۲۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
عدالت کجاست؟
آخرین اخبار