معاون عمرانی استانداری ایلام گفت:تسهیل در تردد زوار و ایجاد شبکه آزادراهی از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار گرفته است.

تسهیل در تردد زوار در مسیر مهران تا قبل از اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;احمد کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: با توجه به افزایش تردد زوار در مرز مهران تا قبل از اربعین بایستی مسیر‌هایی که نیاز به روکش آسفالت دارد انجام شود.

او افزود: خط کشی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شامل تک خط، دو خط و ۶ خط از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص پایانه برکت اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم سال قبل بحث پایانه برکت بود که امسال ورودی و خروجی پایانه از هم جدا می‌شود.

کرمی اذضافه کرد: ایجاد تقاطع غیر هم سطح در محل کنار گذر غربی با بزرگراه مهران به مرز به رفع ترافیک کمک می‌کند.

او ادامه داد: مد نظر است که شبکه آزاد راهی استان اجرایی شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام بیان کرد: مسیر آزاد راه تهران به کربلاکه از مسیر کرمانشاه، حمیل، ایلام و همچنین آزاد راه تهران به نجف از مسیر پل زال-مورموری-دهلران نیز از جمله برنامه‌هایی است که عملی خواهند شد.

کرمی یادآورشد: هر چه بتوانیم شبکه آزاد راهی را توسعه دهیم بستر‌های توسعه برای استان فراهم می‌شود و با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی می‌توانیم منجر به ایجاد اشتغال شویم.

انتهای پیام/ د

تسهیل در تردد زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.