در آیین اختتامه چلگی کارتون و کاریکاتور ایران؛ پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر خراسان شمالی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با صدور لوح تقدیر از محمد حسن یادگار، بهمن توکل، محمود اکرامی فر و غلامرضا داورپناه پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر استان قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است؛ شکر خدای متعال که هنر را وسیله صفات خود قرار داد تا هنرمندان متعهد تصویر گر عشق لایتناهی و کمال بی انتهای او باشند.

در ادامه متن این لوح تقدیر آمده است؛ سالیان متمادی حضور موثر و ارزشمند شما هنرمند ارجمدن در عرصه فرهنگ و هنر نشانه بلند نظری و نگاه عمیق جنابعالی به توسعه و پاسداشت هنر ایرانی و اسلامی است، برگزاری برنامه چلگی کارتون و کاریکاتور ایران فرصتی را فراهم آورد تا به پاس تلاش تاثیر گذار جنابعالی در عرصه هنر و حفظ و تقویت این میراث گرانبها، این لوح سپاس را تقدیم نماید.
محمود اکرامی فر شاعر برجسته کشوری، بهمن توکل و غلامرضا داورپناه پیشکسوت تئاتر و محمد حسن یادگار پیشکسوت رشته مینیاتور هستند که در آیین اختتامیه پنجمین، ششمین، هفتمین و نهمین چلگی کارتون و کاریکاتور که شامگاه ١٢ مردادماه در تماشاخانه شمس بجنورد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری خراسان شمالی برگزار شد با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود قدردانی شدند.
انتهای پیام/ط


پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر خراسان شمالی تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.