سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اسامی داوران هشتمین چلگی کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شهاب جعفرنژاد، نادر رحمانی و حمیدرضا حیات روشنایی در بخش کاریکاتور و آیدین ارجمندی، رضا جنگی و شیرین قلی پور در بخش کارتون هشتمین دوره جشنواره "چِلگی کارتون و کاریکاتور ایران" را داوری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد جشنواره در انتخاب داوران معرفی هنرمندان حرفه‌ای و مستعد در زمینه داوری جشنواره‌ها است، افزود: چِلگی کارتون و کاریکاتور ایران با هدف استعداد‌یابی در میان هنرمندان و علاقمندان کشور و معرفی آن‌ها به دنیای کارتون و کاریکاتور هر چهل روز با یک موضوع برگزار می‌شود.

حیدری، خاطرنشان کرد: ١٠٠ اثر از هنرمندان ٢١ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که دهه نخست تیرماه سال جاری آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر در بجنورد برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به این جشنواره از سوی هنرمندان سراسر کشور در خصوص چهره دکتر محمود اکرامی فر از شاعران برجسته و به نام کشور می‌باشد.
انتهای پیام/ط


اعلام اسامی داوران هشتمین چلگی کارتون و کاریکاتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.