شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات چهاردهمین روز مرداد با صعود یک هزار و ۱۶۸ واحدی به پله ۲۵۶ هزار و ۶۹۸ واحدی رسید.

بورس در ابتدای معاملات ۸۲۱ واحد صعود کردبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۲۱.۲۷ واحدی به پله ۲۵۶ هزار و ۳۵۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۸۱۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۶ میلیون سهم طی ۱۶ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس به پله ۲۵۵ هزار واحد راضی شد


نماد‌های پر بیننده معاملات اخابر، خودرو، خساپا، کگل و تپتیکو با روند صعودی و نوری و فملی با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۳.۳۱ واحدی به پله ۳ هزار و ۴۱۰ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۶۸۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲۶ میلیون سهم طی ۱۸ هزار نوبت معاملاتی است.
 

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در  پایان معاملات چهاردهمین روز مرداد  با صعود یک هزار و ۱۶۸ واحدی به پله ۲۵۶ هزار و ۶۹۸ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۸۰۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۰ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۳۸۰ ریال در بیش از ۲۸۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۳۱۵ واحد، شاخص بازار اول ۶۴۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۵۴۰ واحد، شاخص بازار دوم ۳۲۹۳ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۹۶۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۶۴۸ واحد رشد را تجربه کرد.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با صعود ۳ واحدی به پله ۳ هزار و ۷۴۰۹ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۴۸۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۸۷۴ ریال در بیش ۲۲۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار