مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول، پشتیبان و روح تربیت اسلامی در نظام آموزشی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به پیروی از آن تأکید داشته‌اند.

سند بنیادین تحول» پرچم آموزش و پرورش استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رضا مددی امروز در اختتامیه دوره ضمن خدمت مدیران شهرستان نجف‌آباد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مدارس شهرستان نجف‌آباد بر اهمیت نقش مدیران به عنوان نیروی متخصص در حوزه تعلیم و تربیت اشاره و به برگزاری این دوره‌ها در جهت توانمندسازی آنان تأکید کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین با اشاره به این موضوع که پایداری نظام تعلیم و تربیت با تکیه بر سند تحول محقق شده و تمامی سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای آن استوار است اظهار داشت: این سند، فلسفه اصلی و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه تعلیم و تربیت است که تار و پود آن از فرهنگ غنی ایرانی ما بافته شده است؛ سند تحول، پشتیبان و روح تربیت اسلامی در نظام آموزشی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به پیروی از آن تأکید داشته‌اند.

وی در ادامه پس از تشریح زیر نظام‌های شش‌گانه سند تحول و چرخش‌های تحول‌آفرین، به مبحث مدرسه محوری اشاره نمود و گفت: مدرسه شاهرگ حیاتی جامعه و پایگاهی برای ادای حقوق تربیتی مردم است؛ مدرسه ایمن، معلم حرفه‌ای، محتوای مناسب کاربردی، تأمین سلامت روانی و... جزء حقوق فرزندان این مرزو بوم است و تمامی بدنه آموزش و پرورش و نظام اجرایی بایستی کمک کنند تا مدرسه در تصمیم‌گیری‌ها به استقلال لازم دست یابد.

انتهای پیام/ف

  سند بنیادین تحول پرچم آموزش و پرورش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.