مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعطیلی موسسه درمانی غیرمجاز لیزر در شیراز و جریمه ۵۰۰ میلیون ریالی عامل قاچاق لوازم آرایشی خبر داد.

تعطیلی موسسه درمانی غیرمجاز لیزر/جریمه نقدی و ضبط کالای متهم پرونده قاچاق لوازم آرایشیعلی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: با گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر فعالیت یک مرکز لیزر که بدون اخذ مجوز‌های لازم اقدام به فعالیت‌های درمانی می‌کرد، پرونده‌ای در این راستا تشکیل شد.

او با اشاره به ارجاع پرونده به شعبه ویژه تخلفات بهداشتی و درمانی، افزود از آنجایی که هر گونه فعالیت درمانی باید با مجوز دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر پزشک انجام شود لذا مسئول این واحد غیرمجاز جهت بررسی موضوع به تعزیرات احضار شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از محرز شدن تخلف مسئول این موسسه لیزر خبر داد و اضافه کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی و ضبط تمامی ملزومات موسسه غیر مجاز به نفع دولت صادر کرد.

مبشری همچنین از بازداشت راننده اتوبوس با کشف مقادیری زیادی لوازم آرایشی در شهرستان ممسنی خبر داد و گفت: طی بازجویی‌های انجام شده و همچنین استعلام از گمرک استان مشخص شد که این محموله بطور غیرقانونی وارد کشور شده و از بندرگناوه بارگیری و به مقصد اصفهان در حال حمل بوده است.

او تصریح کرد: پرونده برای رسیدگی به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی ارجاع شد و قاضی این شعبه علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
انتهای پیام/م

جریمه نقدی و ضبط کالای متهم پرونده قاچاق لوازم آرایشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار