معاون بازرسی سازمان صنعت و معدن فارس گفت: ۹۶ پرونده به ارزش بیش از ۷۴۶ میلیون ریال برای واحد‌های متخلف میوه و تره‌بار و شکر فروش فارس تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدابراهیم صداقت اظهار داشت: ۹۶ پرونده به ارزش بیش از ۷۴۶ میلیون ریال برای واحد‌های متخلف میوه و تره‌بار و شکر فروش فارس تشکیل شد.

وی افزود: طی ۲۰ روز گذشته ۲۲۶ واحد میوه و تره‌بار فروش مورد بازرسی قرارگرفتند که ۷۹ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف به ارزش ۲۲۴ میلیون و ۲۱۸ هزار ریال برای آن‌ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

صداقت  بیان کرد: در این مدت میدان میوه و تره بار مورد رصد و پایش بازار، کنترل و نظارت قرار گرفته است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بیان کرد: طی مدت یاد شده با توجه به کاهش عرضه شکر در سطح بازار، اقدامات نظارتی در این رابطه تشدید شد و ۱۸۰ مورد بازرسی از واحد‌های عمده و خرده فروش شکر، مراکز نگهداری عمده کالا و همچنین برخی سایت‌های اینترنتی از جمله دیوار صورت پذیرفت که طی آن ۱۷ واحد متخلف شناسایی شدند.

وی ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده ۵۲۲ میلیون و ۶۲۲ هزار ریال است و پرونده‌ها برای صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

صداقت از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

تشکیل پرونده برای واحد‌های متخلف میوه و تره‌بار و شکر فروش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار