۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۴ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تعلق گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی خالقی مدیر کارگزاران و صندوق‌های عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در سفر به شهرکرد گفت: بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۴ شرکت دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری تعلق و اعتباری برای صندوق پژوهش و فناوری این استان در نظر گرفته شد.

او افزود: شرکت‌های مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در نوآوری و دانش‌ فنی در سطح خوبی قرار دارند و امید است روند دانش‌بنیان کردن این شرکت‌ها تسهیل شود.

خالقی اضافه کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور توزیع عادلانه منابع مالی در بین استان‌ها، براساس ظرفیت هر استان، تسهیلات ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: این صندوق در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خدماتی از در قالب پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش، قرض‌الحسنه و نیروی انسانی ارائه می‌دهد.

تشکیل میز پذیرش برای بررسی شرکت‌های دانش بنیان، بازدید از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحد‌های فناور، برگزاری جلسات هماهنگی با مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری و رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از برنامه‌های سفر دو روزه مدیر کارگزاران و صندوق‌های عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به شهرکرد بود.

انتهای پیام/ز

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار