مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان خبرنگاران را حامیان و حافظان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست.

خبرنگاران حافظان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در دیدار با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باشگاه خبرنگاران بدون شک یکی از مهمترین خبرگزاری های کشور و استان در حمایت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران راه حقیقت و آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق برعهده دارند افزود: گزارش های تصویری و تحلیلی خبرنگاران شما همواره به ما در بحث فرهنگ سازی عمومی برای حفظ و نگهداری آثار و معرفی آنها در سطح کشور و جهانی کمک کرده است.

مدیر باشگاه خبرنگاران همدان هم رسالت این رسانه را به عنوان بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان جهان آموزش تخصصی رسانه ،انعکاس اخبار و رویدادهای استان  در قالب خبر و گزارش های خبری و پخش از شبکه استانی و شبکه های سراسری عنوان کرد .

مهرداد نجف شعار افزود: اطلاع رسانی ، آگاه سازی و فرهنگ سازی در جامعه از اهداف و رسالت باشگاه خبرنگاران جوان است .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  به مناسبت هفته خبرنگار از مدیر و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان همدان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ا

تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  استان  از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان همدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.