رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از ظرفیت قابل توجه استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنایع و معدنی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در دیدار با دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود همچنین رئیس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، گفت: مازندران به لحاظ داشتن ظرفیت ،از برترین‌های کشور می‌باشد که با برنامه ریزی بهتر می‌توان از این پتانسیل بهترین استفاده را کرد.

او با بیان اینکه به طور حتم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فضای اعتماد در همکاری‌های فیما بین با اتاق بازرگانی را بیش از گذشته ایجاد نمائیم افزود: برای پیشبرد فضای اقتصادی جامعه به سمت پیشرفت ضرورت دارد بیشتر از گذشته همدلی و اتحاد را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

قوانلو افزود: به عنوان دستگاه متولی صنعت و معدن وظیفه خود می‌دانیم تا مسیر را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی هموارتر کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اهمیت نقش صنعت و معدن در اقتصاد کشور، گفت: هم اکنون بخش صنعت و معدن در اقتصاد کشور نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی ایفا می‌کند و توجه به این حوزه می‌تواند باعث دستیابی هر چه بیشتر به اهداف تعریف شده در اقتصاد مقاومتی گردد.
انتهای پیام/س
 

ظرفیت قابل توجه مازندران در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.