مهم‌ترین حوادث امروز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

تصادف مرگبار در تالش

برخورد موتورسیکلت با جدول کنار خیابان در تالش یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور گیلان گفت: بر اثر برخورد یک موتورسیکلت با جدول کنار خیابان در شهرک خلیف آباد تالش، راکب ۶۰ ساله موتور سیکلت در دم جان باخت.

او با بیان اینکه سرنشین ۵۸ ساله موتورسیکلت هم به شدت مجروح و به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شد، افزود: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

رئیس پلیس راهور گیلان علت مرگ آنی راکب موتور را نداشتن کلاه ایمنی عنوان کرد.

دستگیری سارقان با ۱۵ فقره سرقت در فومن

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۲ سارق منزل، کابل مخابرات و اماکن دولتی با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن جعفرزاده، فرمانده انتظامی شهرستان فومن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان فومن، ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی سرنخ‌هایی از ۲ سارق در این پرونده‌ها به دست آورده و مخفیگاه آنها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی فومن بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفرزاده اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در بررسی فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت منزل، کابل مخابرات و اماکن دولتی در فومن اعتراف کردند.

او با بیان اینکه متهمان ۳۶ و ۳۸ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: با توجه به شروع فصل گردشگری شهروندان مراقب افراد فرصت طلب و مسافرنما باشند و هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف تجهیزات پزشکی ۶ میلیاردی قاچاق در رشت

بیش از ۵۶۷ قلم انواع تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رشت کشف شد.

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید، فروش و توزیع تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با استفاده از شگرد‌های پلیسی توانستند محل دپو و انبار کالا‌های قاچاق در شهر رشت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی از آن بازدید کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان اظهار داشت: کارآگاهان در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۵۶۷ قلم انواع تجهیزات و اقلام پزشکی فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا انبار کالای قاچاق پلمب و متهم ۴۲ ساله با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

او با اشاره به عزم جدی پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.