شایعه برکناری معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران به دلیل اختلاف با شورای شهر تهران در چند روز اخیر در فضای مجازی مطرح شده است.

اختلاف بین شورای شهر تهران و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری/ از شایعه تا واقعیتزهرا نژادبهرام عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به شایعه اختلاف اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری گفت: هیچ گونه اختلافی بین کمسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران وجود ندارد و تا به امروز تعامل خوبی بین کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر با آقای گلپایگانی برقرار بوده است.
بیشتر بخوانید: خبر خوش شهردار تهران برای مستأجرها/ حناچی: ابزار تأمین مسکن را برای اجاره نشین‌ها داریم
عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که بسیاری از لوایح و طرح‌های به تصویب رسیده در حوزه معماری و شهرسازی در زمان معاونت گلپایگانی (معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران) بوده است، بیان کرد: لایحه خانه باغ‌ها یکی از جدی‌ترین لوایحی بود که توانستیم با تعامل با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران آن را به تصویب برسانیم.

وی با اشاره به لایحه احیای بافت فرسوده گفت: در زمینه احیای بافت فرسوده و مناسب سازی معابر توانستیم با تعامل مناسب و سازنده بین کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران و معاونت معماری و شهرسازی شهردار‌ی تهران آن را به سرانجام برسانیم.

نژاد بهرام در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی بین کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران وجود دارد گفت: اگر قرار است جا به جایی در معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران انجام شود دلیل آن اختلاف بین کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر با این نهاد نیست و چرایی آن را باید از مدیریت شهری و شهردار تهران پرسید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار