همایش خوانش کتاب و معرفی کتاب زن آقا با همکاری کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت برگزار شد.

خوانش و معرفی کتاب زن آقابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت السلام علی اکبر سبزیان رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: هدف خوانش یک کتاب از یک موضوع متفاوت به همت کتابخانه‌های عمومی برگزار شد و اهداف خوانش کتاب‌هایی است که در سبک زندگی مردم میتواند موثر باشد، کاهش آسیب‌های اجتماعی، انس و الفت بین زوجین فرزاندان و والدین است.

او ادامه داد: موضوع کتاب زن آقا با نویسندگی خانم زهرا کاردانی خاطرات ایشان از همراهی همسرش در فضای تبلیغی در یک سفر که به روستا رفتند می باشد.

رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت:پیام دیگر این کتاب عدم درک همسر در فضای کار و زندگی و مشکلات است.

حجت السلام سبزیان افزود: پیام مهم این کتاب نوشتن و ثبت خاطرات است.
 
رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: این جلسه می تواند جلسه‌ای برای افزایش کتابخوانی باشد ،هدف و شعار کتابخانه‌ها این است که کتاب گام دوم انقلاب است.
 


افراط و تفریط در روایت زندگی طلبه ها 


زهرا کاردانی نویسنده کتاب زن آقا درگفتگو با خبرنگار ما گفت: ابتدا قصد چاپ کردن کتاب را نداشنم و بعد از مدتی احساس کردم که میزان درام خاطرات آنقدر زیاد است که کشش یک ماه را داشته باشد و تصمیم گرفتم که بنویسم .

او ادامه داد: هدف از اینکه کتاب را چاپ کردم رساندن روایت و صدای خانواده های طلبه هاست بخصوص همسر آیت الله ها که به گوش عموم جامعه برسانم.

نویسنده کتاب گفت: متاسفانه روایتی که از زندگی طلبه ها وجود دارد همه غیر واقعی است و دچار افراط و تفریط است.

کاردان افزود: عده ای در داخل جامعه فکر میکنند که طلبه ها همه یک عده آدم های فوق العاده از لحاظ مالی محروم و کم توان هستند و باز عده ای فکر میکنند خانواده های طلبه ها فوق العاده متنوع و قدرتمند هستند از لحاظ اقتصادی و سیاسی من می خواستم یک نگاه معمولی و واقعیت زندگی طلبه ها را نشان دهم .

او ادامه داد: این کتاب اولین کتابم است که چاپ می شود و دومین کتابم در حال تالیف است که انشالله سال آینده به مرحله چاپ برسد ،کتاب دوم مربوط میشود به حادثه منا و شهیدان این حادثه است .

انتهای پیام //ا. ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.