در سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به‌نشر "انتشارات آستان قدس رضوی" اقدام به معرفی چهار کتاب درباره ازدواج، طلاق و خانواده کرده است.

بسته کتاب شناسی با موضوع ازدواج هدیه ای برای زوج های جوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بسته کتاب‌شناسی به‌نشر با موضوع ازدواج به معرفی کتاب‌هایی می‌پردازد که مطالعه آن‌ها می‌تواند هدیه‌ای مناسب به زوج‌های جوان باشد و یا مطالعه روزانه و کوتاه آن‌ها توسط همسران بهانه‏ ای برای گفت ‏و ‏گو درباره مسائل خانوادگی شود.

کتاب "خانه آرام"حاوی ۵۰ پرسش و پاسخ درباره سامان یافتن خانواده بر پایه روایات است که به قلم مهدی غلامعلی نوشته شده و برگرفته از پژوهش‌هایی حدیثی است که در کتاب " تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث"، اثر آیت‌الله ری‌شهری انجام شده است.

کتاب "روش‌های حل تعارض در روابط همسران" نوشته روح‌الله شمسا و زهره حسینی است که به بررسی مفهوم تعارض‌های همسران و علل شکل‌گیری آن می‌پردازد و در نهایت راه حل‌هایی برای این اختلافات پیشنهاد می‌کند.

کتاب "مدیریت روابط همسران و خانواده" اثر دیگری از روح‌الله شمسا و زهره حسینی است که به ارائه راهکار‌هایی کارآمد برای مدیریت زندگی زناشویی و نحوه برقراری ارتباط صحیح و ضروری با خانواده‌ها پس از تشکیل زندگی مشترک می‌پردازد.

کتاب "طلاق، چرایی و چگونگی"، تألیف حجت‌ الاسلام والمسلمین دکتر عباس پسندیده به بررسی طلاق یکی از موضوعات اسلامی در حوزه خانواده می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام //ف.ک
 
 

بسته کتاب‌شناسی به‌نشر با موضوع ازدواج معرفی شد

برچسب ها: آستان قدس رضوی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.