مرحله انتخابی المپیاد علمی با معرفی ۳۱ نفر از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی برگزیده از ۹ دانشگاه و دانشکده و اورژانس ۱۱۵مشهد و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

برگزاری مرحله انتخابی المپیاد اورژانس ۱۱۵ شمال شرق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این المپیاد به منظور معرفی نفرات برگزیده اورژانس ۱۱۵ برای شرکت در المپیاد کشوری با حضور نماینده اداره آموزش سازمان اورژانس کشور و ناظرین از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های ۹ گانه قطب شمال شرق برگزار شد.

 او ادامه داد: مرحله علمی این المپیاد با هدف بالا بردن توان و دانش علمی پرسنل اورژانس ۱۱۵، به صورت کتبی و با معرفی ۳۱ نفر از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی برگزیده از ۹ دانشگاه و دانشکده و اورژانس ۱۱۵مشهد و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از این تعداد ۱۰ نفر برتر توانستند به مرحله نهایی که شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود، راه یابند.

وفایی نژاد هدف از برگزاری مرحله عملی و مهارتی را افزایش توان عملیاتی و آمادگی جسمانی تکنسین‌ها اعلام کرد و افزود: در این مرحله شرکت کنندگان در سه قسمت "آزمون تئوری و آسکی"، "آمادگی جسمانی" و "رانندگی آمبولانس و موتورلانس" باهم به رقابت پرداختند و مقرر شده تا روز برگزاری این مسابقات در تهران آماده سازی این افراد بصورت ویژه ادامه یابد.
 
انتهای پیام //ف . ک
 
 

المپیاد اورژانس ۱۱۵ شمال شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.